Perakende Sektöründe Ortalama Fiyat-Kazanç Oranı



NYU'nun Stern School of Business'a göre, Ocak 2018 itibariyle 12 aylık verileri kullanarak perakende sektörünün ortalama fiyat-kazanç oranı (P / E) Kredi hesaplama 46.30. P / E, temel analizde bir değerleme ölçütü olarak yaygın olarak kullanılır. Temel yatırımcılar, şirketin hisse senedi fiyatının şirket tarafından üretilen hisse başına kazanç (EPS) ile ilgili olup olmadığını belirlemek için kullanırlar .
P / E oranı, bir şirketin hisse başına düşen hisse senedi fiyatının EPS'ye bölünmesiyle hesaplanır. NYU'nun Stern Okulu farklı endüstriler için P / E verilerini yayınladı ve perakende sektörü otomotiv dahil yedi kategoriye ayrıldı; bina temini; distribütörler; genel; bakkal ve yiyecek; internet üzerinden; ve özel hat perakende şirketleri.
Ocak ayı 2018 itibariyle 12 aylık verilere Kredi hesaplama dayanarak, bu şirketlerin P / E oranlarının verileri tüm perakende şirketleri bir araya getirerek ortalama 46.30 P / E seviyesinde yer alıyor. Bu değer, perakende satış şirketlerinin ortalaması olan 111.56'ya ulaşan otomotiv perakende şirketlerinin ortalaması olan 16.09'luk düşük seviyeden gelmektedir.
Yapı tedarik perakende şirketleri ortalama 34.85 P / E oranına, genel perakende satış şirketlerinin ortalama 21.02, bakkal ve gıda perakende şirketlerinin ortalama 40,72, online perakende satış şirketlerinin ortalama 64.87 ve özel sektör perakende şirketlerinin 34.98 ortalama P / E oranı.
Perakende sektörünün ortalama P / E oranı Kredi hesaplama aritmetik ortalama ortalaması kullanılarak hesaplanmaktadır. Perakende sektörünün P / E oranı (16.09 + 34.85 + 111.56 + 21.02 + 40.72 + 64.87 + 34.98) / 7 olarak hesaplanmıştır. Bu ortalama, Walmart, Costco Toptan Satış Şirketi, Dolar Tree Incorporated ve Home Depot gibi büyük ölçekli stokları içermektedir. .



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Perikondrium nedir?

Ürün Portföyü' nedir?

Ürogenital Sistem Nedir?